Kinija ribos laiką, kiek vaikai galės žaisti internetinius žaidimus

Kinija ribos laiką, kiek vaikai galės žaisti internetinius žaidimus


Kinija pirmadienį paskelbė griežtai apribojanti vaikų internetinių žaidimų laiką iki trijų valandų per savaitę mokslo metų laikotarpiu. Tai naujausias žingsnis, mėginant sutramdyti technologijų milžines didžiausioje pasaulio žaidimų rinkoje.


Žaidėjams, jaunesniems nei 18 metų, bus leidžiama žaisti internete tik nuo 20 val. iki 21 val. penktadieniais, šeštadieniais ir sekmadieniais, pranešė valstybinė naujienų agentūra "Xinhua". Skelbiama, kad šiuo sprendimu tikimasi sumažinti priklausomybę nuo žaidimų šalyje, kuri dėl jų kraustosi iš proto.


Žaidėjai, registruodamiesi žaisti internete, privalo pateikti asmens tapatybės korteles, kad nepilnamečiai nemeluotų apie savo amžių.


Mokyklinių atostogų metu vaikams bus leidžiama žaisti šiek tiek daugiau – 60 minučių per dieną.


„Priklausomybė nuo žaidimų daro įtaką studijoms ir normaliam gyvenimui... o daugybė tėvų tapo nelaimingi“, – sakoma Nacionalinės spaudos ir leidinių administracijos pranešime.


Įmonėms draudžiama siūlyti žaidimų paslaugas ne nustatytomis valandomis, nors pranešime nebuvo aiškiai pasakyta, kaip bus baudžiami taisyklių laužytojai.

REKLAMA


Ankstesnis apribojimas, taikomas nuo 2019 metų pabaigos, uždraudė vėlyvo vakaro žaidimus ir leido žaisti tik 90 minučių darbo dienomis ir tris valandas savaitgaliais bei švenčių dienomis.


Komunistinė Kinijos valdžia mėgina pažaboti technologijų ir kitus galingus sektorius, kurie pritraukia šimtus milijonų vartotojų.


Panašu, kad žaidimai tampa naujausiu reguliavimo institucijų taikiniu, kurio atžvilgiu pastaraisiais mėnesiais įvesta daugybė taisyklių, siekiant išvengti pasekmių Kinijos jaunimui – nuo blogėjančio regėjimo iki priklausomybės nuo žaidimų.


Sektorius, kuris, Kinijos garso ir vaizdo įrašų ir skaitmeninių leidinių asociacijos duomenimis, per pirmąjį šių metų pusmetį uždirbo 20 mlrd. JAV dolerių, pastarosiomis dienomis susilaukė kritikos žiniasklaidoje. Viename straipsnyje žaidimai buvo pavadinti „dvasiniu opiumu“.


Liepos mėnesį Kinijos technologijų milžinė „Tencent“ įdiegė veido atpažinimo funkciją „vidurnakčio patrulis“, kad neleistų prisijungti vaikams, kurie apsimeta suaugusiaisiais, norėdami išvengti vyriausybinės komendanto valandos, įvestos nepilnamečiams žaidėjams.







  • Paskutiniai numeriai

  • Savaitė - Nr.: 51 (2024)

    Savaitė - Nr.: 51 (2024)



Daugiau >>