Ispanija nuo kitų metų uždraus vaikams skirtą saldumynų reklamą
Siekdama sulėtinti didėjančią nutukimo epidemiją, Ispanija ketina uždrausti vaikams skirtą daug cukraus turinčių maisto produktų ir gėrimų, pavyzdžiui, šokoladinių batonėlių ir gazuotų gėrimų, reklamą.
Draudimas, kuris įsigalios 2022 metais, bus taikomas reklamoms per televiziją, radiją, internete ir mobiliosiose programėlėse, kur pateikiamas jaunesniems nei 16 metų vaikams skirtas turinys, žurnalistams sakė vartotojų reikalų ministras Alberto Garzonas.
„Nepilnamečiai yra pažeidžiami vartotojai, todėl mūsų pareiga – apsaugoti juos nuo reklamos“, – sakė jis.
Bus draudžiama reklamuoti šokoladinius batonėlius, pyragaičius, ledus, gaiviuosius ir kitus saldžius gėrimus, t. y. produktus, kurie, Pasaulio sveikatos organizacijos (PSO) teigimu, yra „žalingi“ vaikams.
Ministras teigė, kad Ispanija paseks kitų Europos šalių, tokių kaip Didžioji Britanija, Norvegija ir Portugalija, pavyzdžiu.
Ispanijoje maždaug kas trečias vaikas turi antsvorio, o 1984 metais tokių vaikų buvo tik trys procentai, rodo Ispanijos vyriausybės duomenys.
REKLAMA
„Reklama yra viena iš tokio skaičiaus priežasčių“, – „Twitter“ tinkle rašė Vartotojų reikalų ministerija.
PSO duomenimis, nutukimo arba antsvorio paplitimas tarp 5-19 metų amžiaus vaikų ir paauglių visame pasaulyje smarkiai išaugo – nuo 4,0 proc. 1975 metais iki šiek tiek daugiau nei 18 proc.
-
-
Paskutiniai numeriai
-
-
Savaitė - Nr.: 51 (2024)
-
Anekdotas
– Nusipirkau butą naujame name, nebrangiai, bet garso izoliacija tokia, kad girdžiu, kaip kaimynas telefonu kalba!
– Tai tau dar pasisekė: pas mus girdisi, ką kaimynui pašnekovas telefonu atsako. -
-