Mados pasaulyje
Akimirkos iš Madrido (Ispanija) „Mercedes Benz" mados savaitės.











Visame pasaulyje žinomas supermodelis Keitė Mos (Kate Moss) po beveik 30 metų mados versle kuria savo modelių agentūrą, praneša naujienų agentūra BBC.
Duodama interviu tinklalapiui „Business of Fashion", moteris sakė, kad šį mėnesį pradės dirbti jos modelių agentūra. Anksčiau šiais metais K. Mos paliko modelių agentūrą „Storm", atradusią ją 14 metų amžiaus ir pavertusia modeliu.
Tinklalapiui modelis sakė: „Tiesą sakant, aš nenoriu gražių žmonių... Aš noriu kurti žvaigždes. Noriu daugiausia dėmesio skirti žmonių karjeros planavimui, o ne tik vadovauti modelių agentūrai... Man reikia žmonių, kurie nori dainuoti, šokti ir vaidinti".
K. Mos yra vienas ilgiausiai mados versle besisukančių ir vienas sėkmingiausių pasaulio modelių. Pirmą kartą moterį Niujorko Džonio F. Kenedžio tarptautiniame oro uoste pastebėjo agentūros „Storm" įkūrėja Sara Dukas (Sarah Doukas). Nuo to laiko K. Mos pateko ant garsiausio pasaulyje mados žurnalo „Vogue" viršelio daugiau kartų nei bet kuris kitas modelis.
Jos turtą žurnalas „Forbes" vertina 100 mln. svarų.

Niujorko mados savaitėje pristatyti JAV dizainerio Marko Džeikobso (Marc Jacobs) kūriniai.

















Niujorko mados savaitėje pristatyta mados namų „Marchesa" suknelių kolekcija.
















Niujorko madų savaitėje pirmą kartą pristatyta kolekcija, kurią demonstravusios manekenės visos be išimties dėvėjo hidžabus - musulmoniškus galvos apdangalus, praneša BBC.
Kolekcijos autorė musulmonė dizainerė Anisa Chasibuan (Anniesa Hasibuan) taip pat yra viena pirmųjų indoneziečių, pristačiusių savo kolekciją šiame prestižiniame renginyje.
Pasaulyje netylant diskusijoms dėl musulmonių moterų aprangos, šis A. Chasibuan žingsnis vadinamas istoriniu mėginant išpopuliarinti hidžabą.
Trisdešimtmetės A. Chasibuan kolekcija buvo sutikta itin šiltai - žiūrovai plojo atsistoję.
Islamiška mada šiuo metu gerokai išpopuliarėjo ir įvairūs prekių ženklai stengiasi nepraleisti progos iš to pasipelnyti. Pavyzdžiui, mažmeninės prekybos tinklas „H&M" sukūrė reklamą, kurioje matyti musulmonė manekenė su hidžabu, Japonijos mažmeninės prekybos tinklas „Uniqlo" bendradarbiauja su musulmonu dizaineriu, o mados namai „Dolce&Gabbana" sukūrė hidžabų ir abajų liniją pasiturinčioms klientėms musulmonėms.

Niujorko (JAV) mados savaitėje pristatyta dizainerių „ThreeASFOUR" kolekcija.















Niujorko (JAV) mados savaitės metu pristatyta dizainerės Lijan Maršal (Leanne Marshall) kolekcija



EPA-ELTA nuotr.
Parengta pagal ELTA inf.

-
-
Paskutiniai numeriai
-
-
Namie Ir Sode 07 (2025)
-
Anekdotas
– Nusipirkau butą naujame name, nebrangiai, bet garso izoliacija tokia, kad girdžiu, kaip kaimynas telefonu kalba!
– Tai tau dar pasisekė: pas mus girdisi, ką kaimynui pašnekovas telefonu atsako. -
-