S. Nainė apie neeilinę patirtį San Fransiske: Lietuvoje atitikmenų tam nėra

S. Nainė apie neeilinę patirtį San Fransiske: Lietuvoje atitikmenų tam nėra


Drabužių prekės ženklo „Nunu“ įkūrėja Simona Nainė yra viena tų nuomonės formuotojų, kurios nuoširdumas paperka ne vieną. Galbūt dėl to ji ne tik nesiskundžia populiarumu socialiniuose tinkluose, bet ir yra mylima pasaulinių prekių ženklų. Prieš savaitę iš San Francisko, kur lankėsi naujausio „Samsung“ telefono pristatyme, grįžusi Simona pasakoja, kad tokio lygio renginiui atitikmenų Lietuvoje tiesiog nėra.


Tūkstančiai žmonių ir nusidriekusios eilės


Prisimindama pasaulinio lygio renginio detales žymi nuomonės formuotoja išskyrė profesionalų personalą ir prie pirmą kartą viešai pristatytų „Galaxy S20“ išmaniųjų telefonų nusidriekusias žmonių eiles. Renginio mastas, kaip sako pati S. Nainė – sunkiai suvokiamas.


„Lietuvoje dar nėra renginių, kurie galėtų lygiuotis su tokiais produktų pristatymais. Renginio svarba ir dydis sunkiai suprantami. Jame susirinkę atstovai iš viso pasaulio laukia vieno prekės ženklo produkto – telefono – pristatymo. Tarptautinį lygį ir šiandienos aktualijas jau vien atspindėjo dalyvių pasitikimas. Negaliu sakyti, kad Lietuvoje produktų pristatymai neprofesionalūs, paprasčiausiai, mes esame mažesni“, – pasakoja S. Nainė.

REKLAMA


Moteris atskleidė, kad visi norintys patekti į renginį buvo kruopščiai tikrinami: „Ten buvo tikrinami ne tik įsinešami žmonių daiktai, bet ir jų sveikata. Renginio svarba ir dydis sunkiai suprantami, tad tikrai buvo labai įdomu pamatyti tokio lygio renginį.“


Nuomonių formuotojai susilaukia išskirtinio dėmesio


Ne vienerius metus su įvairiais prekių ženklais dirbanti S. Nainė pabrėžė, kad labai atidžiai renkasi kompanijas, su kuriomis nori puoselėti ryšį. Pasak moters, ji savęs parduoti bet kam tikrai nesiryžtų.


„Man svarbiausia yra prekės ženklo politika, jo siunčiama žinutė ir tai, kaip jis matomas pasaulyje ir Lietuvoje. Žiūriu į atsakingus ženklus, kuriems nėra svarbu tik reklama, jiems svarbus ir darbuotojų komfortas, pasaulinių problemų kėlimas į viešumą“, – pabrėžė S. Nainė.


Nors mūsų visuomenėje vis dažniau influencerio veikla yra pajuokiama, S. Nainė kritikams siūlo pažiūrėti į tai kas vyksta už Lietuvos ribų. Renginyje San Franciske viešėjusi moteris pasakoja, kad ten nuomonės formuotojams buvo skiriamas išskirtinis dėmesys.

REKLAMA


„Lietuvoje mes pasijuokiame iš to, kiek kas pasidaro nuotraukų per dieną, ar kad viešina kiekvieną savo gyvenimo smulkmeną internete. Tačiau pažiūrėjus plačiau, į pasaulinio masto renginius ir kviečiamų influencerių svarbą juose, matosi, kad gyvenimas socialiniuose tinkluose tik auga. Auga milžinišku mastu ir bus dar didesnis, nei yra dabar“, – kalba S. Nainė.


Svarbu išlikti savimi


S. Nainė socialiniame tinkle „Instagram“ turi daugiau nei 200 tūkst. gerbėjų, kokia jos sėkmės paslaptis? Anot jos, yra du nuomonių formuotojų tipai. Tie, kurie reklamuoja prekes jų neatsirinkdami ir tie, kurie išlieka sąžiningi prieš save ir savo sekėjus, reklamai atrenkantys tik išbandytas bei patinkančias prekes. Save moteris priskiria antrajai kategorijai ir sako, kad jei siūlomas produktas jai nepatiktų – nėra tokios pinigų sumos, kuri imponuotų užtariant prekinį ženklą.


„Aš sakau, kad visokių žmonių yra ir visokių reikia, bet taip pat tikiu, kad mūsų sekėjai yra labai protingi ir pastabūs. Jei vieną savaitę kas nors pasakoja apie geriausią šampūną pasaulyje, o kitą savaitę jį pakeičia nauju, galima stebėti elementarų nusižengimą prieš etikos normas. Jei žmogus produktus atsirenka, o ne ima viską, ką siūlo, sekėjai tai greitai pastebi ir įvertina“, – savo nuomone dalinasi Simona.


Kaip surinkti tuos kelis šimtus tūkstančių sekėjų? „Didžiausia problema atsiranda tada, kai permąstai kaip derėtų save pateikti. Tada dingsta tikrumas, atsiranda noras kažkam įtikti. Aš dažniausiai pasikliauju savimi ir jei noriu įkelti savo nuotrauką, tai ir įkelsiu, jei nenoriu nieko rodyti – nerodysiu. Jei manęs kas klausia kaip surinkti tuos kelis šimtus tūkstančių sekėjų, turiu tik vieną patarimą – būkite savimi ir pirmiausia būkite įdomūs patys sau“, – pataria S. Nainė.







  • Paskutiniai numeriai

  • Savaitė - Nr.: 51 (2024)

    Savaitė - Nr.: 51 (2024)

Daugiau >>