„Spotify“ žada konkuruoti su „Youtube“ vaizdo įrašų srityje

„Spotify“ žada konkuruoti su „Youtube“ vaizdo įrašų srityje


Muzikos srautinių transliacijų milžinė „Spotify“ paskelbė, kad kai kuriose rinkose savo platformoje skelbs muzikos vaizdo įrašus ir taip įžengs į sritį, kurioje ilgą laiką dominavo „YouTube“.


„Muzikinių vaizdo įrašų beta versija „Spotify“ pradedama platinti šiandien...“, – sakoma bendrovės pranešime.


Platformoje bus skelbiamas ribotos apimties pasaulinių atlikėjų, tokių kaip Edas Sheeranas, Doja Cat ir Ice Spice, hitų katalogas, taip pat vietinių mėgstamiausių atlikėjų kūriniai.


Iš pradžių muzikiniai vaizdo klipai bus prieinami tik mokantiems pinigus abonentams Jungtinėje Karalystėje, Vokietijoje, Italijoje, Nyderlanduose, Lenkijoje, Švedijoje, Brazilijoje, Kolumbijoje, Filipinuose, Indonezijoje ir Kenijoje.


Vasario pradžioje „Spotify“ paskelbė, kad viršijo 600 mln. vartotojų per mėnesį skaičių, iš kurių 236 mln. buvo mokantys pinigus.


„Google“ srautinių transliacijų milžinė „YouTube“ jau seniai dominuoja muzikos vaizdo įrašų internete srityje, nes didžiąją dalį šios platformos žiūrimiausio turinio sudaro muzikiniai klipai.

REKLAMA


Tokios dainos kaip Luiso Fonsi „Despacito“, Edo Sheerano „Shape of You“ ir K-pop žvaigždės Psy staigiai išpopuliarėjęs hitas „Gangnam Style“ yra surinkusios po kelis milijardus peržiūrų.


Kad paskatintų augimą, „Spotify“ nuo pat savo veiklos pradžios daug investavo į plėtrą naujose rinkose, o pastaruoju metu – į išskirtinį turinį, pvz., tinklalaides.


AFP inf.







  • Paskutiniai numeriai

  • Savaitė - Nr.: 47 (2024)

    Savaitė - Nr.: 47 (2024)



Daugiau >>