Prekės ženklas Nike: Swoosh užvaldo miestą

Prekės ženklas Nike: Swoosh užvaldo miestą


Swoosh užkariavo pasaulį. Ir niekas negali sukelti grėsmės jo valdymui. Nike yra prekės ženklas, kuris ne tik davė mums kultinius kedų modelius, tokius kaip Nike Dunk, Air Force 1 ar Air Max, bet ir padėjo išpopuliarinti tam tikras sporto šakas, pavyzdžiui, bėgimą. Visiškai pakeitė bendradarbiavimo su garsiais sportininkais taisykles ir, žinoma, gatvės mados pasaulį. Šiandien šis prekės ženklas jau seniai nebėra siejamas tik su sportu ar gatvės stiliumi: Nike batai, taip pat džemperiai, jogeriai ir marškinėliai su Swoosh logotipu tapo masinio vartojimo dalimi - tai rodo įžymybių pasirinkimai, nauji streetwear‘o žvaigždžių stiliai ir socialinės žiniasklaidos tendencijos. Kaip tai įvyko?


Partnerių turinys


Nike: kelias į viršūnę


Viskas prasidėjo septintajame dešimtmetyje Oregono valstijoje, kur Philas Knightas, neseniai baigęs universitetą ir aistringas bėgimo mėgėjas, po studijų grįžo namo. Tuo metu jo pomėgis buvo laikomas nišiniu ir net ekscentrišku. Neapsikentęs tuo Knightas sugalvojo verslo idėją - pristatyti japoniškus sportinius batus į JAV. Kartu su savo treneriu Billu Bowermanu jis įkūrė Blue Ribbon Sports. Bowermanas mėgo naujoves - jis keitė esamus modelius, todėl buvo tik laiko klausimas, kada įmonė pradės gaminti savo batus. Aštuntojo dešimtmečio pradžioje bendrovė pakeitė pavadinimą į Nike. Iki devintojo dešimtmečio Nike specializavosi bėgimo srityje, tačiau bendradarbiavimas su Michaelu Jordanu viską pakeitė: prekės ženklas užkariavo krepšinio aikšteles, o dėl sumanios rinkodaros Nike batai tapo ne tik krepšininkų, bet ir viso pasaulio streetwear‘o mėgėjų troškimo objektu.

REKLAMA


Prekės ženklas Nike: Swoosh užvaldo miestą


https://www.jdsports.lt/prekiu-zenklai/nike


Nike batai: evergreen story


Kokie kedai labiausiai išgarsino Oregono prekės ženklą? Tikriausiai kiekvienas sneakerhead‘as į šį klausimą atsakys skirtingai. Populiariausios ir geriausiai atpažįstamos kategorijos neabejotinai yra devintojo dešimtmečio krepšinio batai, tokie kaip Nike Air Force 1, paauglių pamėgti Nike Dunk Nike, arba, žinoma, Air Jordan 1. Pirmieji, ypač kultinė visiškai balta versija, neabejotinai patiks minimalizmo gerbėjams. Antrieji ir tretieji: ryškių kontrastų ir akį traukiančių detalių mėgėjams. Juos sieja užapvalinti, šiek tiek padidinti siluetai, perforuotas priekis, šiek tiek paaukštintas padas ir, žinoma, ant aulo šono prisiūtas didelis Swoosh. Kita vertus, jei pirmenybę teiki išraiškingam dešimtojo dešimtmečio antrosios pusės, ypač Y2K, dizainui, rinkis klasikinius Nike batus iš kultinės Air Max serijos. Tai Nike Air Max 95 su išskirtiniu banguotu plokščių išdėstymu, įkvėptu žmogaus kūno anatomija, arba futuristiniai Nike Air Max 97, kurių dizainas primena greituosius japoniškus traukinius, vadinamus „bullet trains”. Ir tai tik galimybių pradžia: amerikiečių prekės ženklas vis dar tyrinėja naujas sritis.


Prekės ženklas Nike: Swoosh užvaldo miestą


Komfortas: level up!


Nike batai - tai ne tik drąsus, puikiai atpažįstamas ir visame pasaulyje pamėgtas dizainas, bet ir naujoviškos, specializuotos technologijos, pirmiausia atitinkančios sportininkų, o vėliau - gatvės poreikius. Tai, pavyzdžiui, garsioji Nike Air sistema, kurią rasi, tarp kitko, Air Force 1, - tai suslėgtu oru užpildyta pagalvėlė patalpinta po kulnu ir paslėpta paaukštintame pade, puikiai amortizuojanti smūgius. Drąsus Nike „Innovation Kitchen“ dizainerio Tinkerio Hatfieldo sprendimas paskatino atskleisti Air Max linijos amortizacijos sistemą perplėšiant padą. Laikui bėgant oro pagalvėlė pradėjo augti ir pasiekė įspūdingus dydžius tokiuose modeliuose kaip Nike Vapormax ar Nike Air Max 270. Ir, žinoma, toliau tarnauti savo gerbėjų patogumui. Nori sužinoti, ką reiškia žingsniuoti ant pūkuotų debesų? JD parduotuvėje apžiūrėk kultinius Swoosh papuoštus modelius!







  • Paskutiniai numeriai

  • Savaitė - Nr.: 42 (2024)

    Savaitė - Nr.: 42 (2024)